sunnuntai 29. tammikuuta 2012

Sunday Funday

Moikka kaikille ! Tänää oli tosi ihana päästä ulos ja nähä porukkaa taas vaihteeks!
Santeril oltii ja jutskailtii ja kuunneltii musaa, semmonen perus meno, kivaa oli. Tein semmosen huomion
et taidan rakastaa miestenhajusteit, ja niitä sitte Jonnan kans yhteisvoimin mun päälle suihkuteltii, kuinka tykkäänkää niitte tuoksust ! Kuvii en kauheesti saannu otettuu koska kamerast pääs patterit loppumaa ni siihe sitte kuvailut jäi, mut täs pari kappaletta mitä nyt sain otettuu (:




Huomenna sitte Tiinan kans museoo
koska kulttuurikansio.
So let's see what happens tomorrow.

lauantai 28. tammikuuta 2012

Big Apple

Mulle tuli ihan näin vaa puun takaa ihan kauhee ikävä New Yorkkiin ! :( Antasin kyllä nyt melkee ihan mitä vaa että pääsisin sinne takasin, se on kuitenkin niin kamalan  ihana kaupunki ! 








Now you're in New York
These street will make you feel brand new
big lights will inspire you
hear it for New York



Tällänen alku pläjäys tähä

Elikkäs oon Elina, 16vuotias tyttö täältä Lahesta.
Musiikki ja tanssiminen on lähellä sydäntä, ne on semmosii jutskii joita tykkään tehä.
Ja hauskanpito ja hulluttelu kavereitten kanssa on semmonen perus :)

Muuta en nyt oikee jaksas kirjotella, mut palaillaa (: !