lauantai 31. maaliskuuta 2012

i wanna stand up all night and jump around until we'll see the sun

ihkuilin :)


Tässä taas tämmöne pien valaisu mun lauantaihin, Tiinalla oltii ja rakastuin toho Tiinan jumpsuittii, jonka se on viel tehny ite, ihan älyttömän hieno. Oli pakko laittaa kuvat noista ihanista toi jumpsuit päällä ku ne oli nii söpöjä! Mutta ei mitää kummosta aika perus launtai, tsillisti otettii, oli just jees :) Huomenna sitte sunnuntai, ehkä paskin päivä koskaa, koska sitte tuleeki jo maanantai jaku ei millää jaksais heräillä aikasin, mut onneks huomen viel voi vetää sikeit pitkää! Eipä mul muuta oikee ollukkaa, palaillaa.

perjantai 30. maaliskuuta 2012

it's friday



Moikka moi kaikille, tänää oli vihdoin perjantai ja ihan kohtuu hyvä sellanen. Oltii kavereitten kans ensi ässän ala-pihal ja siit jatkettii matkaa nuokulle. Nuokul oli yllättävän hyvä meno. Siel kuunneltii musaa, säädettii ja ihan vaa tsillailtii. Semmonen perjantai ihan näin tiivistettynä. Ihan näin btw tähän, että millo se kesä tulee? taas sataa lunta ku esterin perseestä, täl menol ei kesää näy. Mutta toivotaa että toi lumi sade ottais loppuaksee ja lumet sulais. Mutta ihanaa viikonloppuu kaikille palaillaa!

torstai 29. maaliskuuta 2012

sanotaa vaa et koita kestää, entä jos kuitenki mun jalat pettää





Moikka kaikki, tänää ollu taas semmonen normaali päivä, koulussa oli semmosta mitä koulus nyt yleensäki. Oon vaa ruvennu miettii sellai ihan yleisesti et kuinka vaikeeta anteeks pyytäminen voi olla? Tai se et vois myöntää olevansa väärässä? Oon vaa huomannu et parillaki ihmisel on vaikeuksii kyseisten asioitten kanssa. Mutta jaa, en nyt oikee jaksa välittää. Mun kuvailut on taas tämmösii, ei oikee liity mihkää, mut nauttikaas taas täsä mun huimasta kuva saldosta :) palaillaa!






keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

mun mustavalkosuus muuttu värien loisteeks



 




Moikka kaikki, tänää taas ollu tämmönen normi päivä, olin harkoissa ja sen jälkee parin hassun kans tos hennalan ässän ala-pihal. Siellä vaa oltii ja säädettii, semmosta perus tsillailuu. Huomenna ois tarkotus mennä ainakin näil näkymin Tiinan kans kaupunkii, saattaapa sinne sitte muitaki ilmaantuu. Kaupungin jälkee meen käymää papan luona kun sil on synttärit, ja se pääs kotii sairaalasta oon niin ilonen ! :) Mutta näillä mennää, noil mun kuvailuil ei oo mitää kummempaa merkitys kuvailin vähän kaiken näköstä. Mutta palaillaa.

                                                 

tiistai 27. maaliskuuta 2012

maanantai 26. maaliskuuta 2012

elämä on peli, ilman väli erii



Joo anteeks, en oo oikee jaksanu postailla ja päivittää blogiini, mut aattelin et vois nytte ruveta kirjottelee pikkase enemmän :) Tääki taitaa jäädä vähä tämmösen turhemma puoleiseks postauksek mut aattelin et vois jtn kuulumisii nyt kertoo.
Tulin tos vähä reilu viikko sitte Saksasta, oli semmonen koulun berliini-projekti justska. Ihan hirvee ikävä ihmisii sielt Saksast kerkes jo kiintymää kauheesti, mut onneks sielt on tulossa osa saksalaisista tänne suomee päin tossa kesän alus ni niitäki vielä sitte näkee. Ihan pakko sanoo et meit oli huippu porukka, ihanat suomalaiset ihmiset kuten saksalaisetki, ikävä on kova! Nyt kuitenki oon suomes ja ihana on olla kavereittenki kanssa. Viikonloput on menny vähä semmosessa tsillailussa, niistä en nyt jaksa eriksee rueveta kertoilee. Mut postailen täs lähi päivinä lisää, palaillaa.

Btw, tänää julkastii Justin Bieberin Boyfriend, joka on muuten aivan ihana !


tiistai 6. maaliskuuta 2012

home sweet home

Vihdoin taas kotona ! Oli kyl tosi kiva reissu, semmosta tsillailuu ja rentoutumist. Tuli syötyy hyvin, otettuu aurinkoo, uituu ja shoppailtuu, kaikkee mita ny lomalta vaatiikaa (: ja mikä parasta on rentoutunu ny hyvin ni ihana tulla takas suomee ja päässee näkee kavereit ! Mut pitemmittä puheitta laittelen tähän ny kaiken näköst mitä nyt kuvailinkaa siel.

















edustan :)




ai että mä rakastuin !





Semmosta siellä :> laittelen kuvii ostoksista vähä myöhemmi