keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

dress like a lady, think like a boss


Päättärit lähestyy ja mä en yhtää tiiä et mitä helvettii mä puen päälle! Tos ois kaks mekko vaihtoehtoo, koska päätin etten aijo hommaa nyt uutta mekkoo koska mun budjetti on aika pieni. Joten vanhoilla mennää. Sitte vielä koulu, stressaa ihan helvetisti! Mul on hirvee paniikki etten pääse minnekkää, ja pitäs jaksaa numeroita viel nostaa. Sain pääsykoe kutsun musalukioo mut mua pelottaa et kusen senki testin..ei hyvin mee. Pitäs nyt vaa koittaa jaksaa panostaa vikat kuukaudet ni sitte ois se kauan oottettu kesäloma!


Shane Bain
Tää jätkä tässä saa mut sulamaa, ihan liian ihana ollaksee totta !




4 kommenttia:

  1. elluuuuuu oot niin nättiii!<3 meet sinne elitelle tai itket ja meet ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kiitos tiina <3 ja tota emmä ny oikee tiiä :D

      Poista
  2. Laita toi punanen mekko! Näyttää superkivalle sun päällä, varsinki kun on tummat hiukset!=)

    Tsemppiä kouluun!=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia, oon kyllä ihan kahen vaiheilla mutta enköhän mä päätöksee pääse :)

      Poista