lauantai 12. toukokuuta 2012

no voi jumalauta




1.Nimeä 15 bloggaajaa.
2.Ilmoita heidän nimeemisistään heidän blogeissaan
3.Jaa 7 faktaa itsestäsi.
4.Kiitä bloggaajaa joka nimesi sinut.
5.Lisää Versatie Blogger Award kuva blogipostaukseen

jooo kiitoksia Tiina tästä! Ja oon sen verran laiska etten jaksa ketää nimetä sori :D



1. Rakastan matkustamista! En oikeesti tiiä melkee mitää parempaa ku kierrellä maailmaa ja nähä uusia paikkoja ja nähtävyyksiä!


2. Kuin mä vihaankaan ihmisiä jotka pitää itteensä muita parempina...kui se saakaa mut raivon partaalle!


3. kaverit on mulle kaikki kaikessa! vaikken mä aina sanokkaa ni rakastan teitä hurjan paljon !



4. Music on, world off.



5. Mansikat on ihan taivaallisia, mut mansikka jäätelö on ihan kamalan pahaa, en voi sietää sitä!




6. Tommoset pahat pojat ja sitte semmoset musikaaliset meihet vetoo muhu jotenki kummasti! Tykkään kovasti!



7. Romantiikka on jotain sellasta mistä mä tykkään! Oih kui haluisinkaa miehen joka ois semmmoi super romanttinen ja hellä!










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti